„Je to pech, nic podobného se mi doteď nestalo. Problém s palivem mi totiž nedovolil dokončit dobře rozjetý závod, kdy jsme museli nedobrovolně odstoupit před posledním měřeným úsekem z šesté pozice," mrzelo zkušeného rallyového závodníka, který opět pilotoval Škodu Fabia S2000.
„Sjela se zde veliká konkurence, ovšem popravdě jsme po celý závod válčili s motorem používáním benzinu. Máme novou techniku, kterou musíme ještě vyladit," potvrdil 35letý závodník, jenž dokonce byl nejrychlejší na sedmém měřeném úseku. „Jezdecky to nebylo špatné," poznamenal.
Na místě spolujezdce přitom měl nového parťáka. Martinu Šlehoferovou, která navigovala Jana Sýkoru ve Vyškově, vystřídal zkušený Slovák Imrich Ferencz. „Byla to jen výpomoc. S kým pojedu další závod, se teprve uvidí," pokrčil rameny Valoušek junior.
Pokud se koncem října pojede závěrečný podnik v Popradu, otrokovický pilot by opět neměl chybět na startu. Pokud ne, bude intenzivně pracovat na tom, aby po dvou letech epizodních startů si opět třeba vyzkoušel atmosféru a nároky celého rallyového šampionátu.
„Velký dík, že vůbec můžeme nyní startovat, ale patří firmám Milan Hroch a HWT. Jak bude vypadat další rok, ještě netuším. Právě v těchto dnech na tom intenzivně pracujeme," pokrčil rameny Valoušek.
„Stejně tak není vůbec jasné, s jakým vozem, případně jaký šampionát bychom jeli. Vše je o financích, které je složité sehnat. Dělám však maximum, abych opět mohl usednout do kokpitu a závodit," dodal s úsměvem sympatický otrokovický soutěžák.