„Poprvé v kariéře pojedu se startovním číslem jedna," pousmál se 42letý soutěžák.
„Na Valašce se mi v minulosti většinou dařilo, dojížděl jsem do cíle a věřím, že tomu tak bude i tentokrát," uvedl Barvík, jenž si před sebe žádné jiné konkrétní cíle neklade.
„Říkám to vlastně před každým závodem a už je mi to trochu i blbé, ale především si to chci užít, dovézt v pořádku sebe i auto a vše ostatní je nad plán," nechal se slyšet zlínský pilot.
Start v nadcházejícím podniku přitom původně vůbec neplánoval. Na Valašsko jej poslala až náhoda. A pořadatelé Rally Bohemia, kteří chtěli přinutit přihlášené posádky ke startu na zbrusu nových pneumatikách. Toto nařízení ovšem nemá v soutěžních řádech oporu a vztahuje se pouze na jezdce startující kromě domácího mistráku také v rámci Evropského poháru.
To ovšem nebyl Barvíkův případ. Podobný problém pak vyvstal i před dalšími soutěžáky, kteří zničehonic měli narychlo investovat do nového obutí.
„Závod by se nám tím prodražil o sto tisíc korun, což je opravdu moc. Mrzí nás, protože Bohemka je krásná soutěž, ale po dohodě s našimi partnery jsme se raději rozhodli pro start na Valašce a pak ještě v kosteleckém sprintu," ozřejmil pilot vozu Mitsubishi Lancer Evo IX.
Sledovat jeho speciál bude o to zajímavější, že v roli navigátora se představí týmový kuchař Roman Dřímal. Tradiční spolujezdec Pavel Gabrhelík je v daném termínu na dovolené.
„S Romanem už jsem ovšem pár soutěží absolvoval a nevedli jsme si vůbec špatně. Pro podobné případy vím najisto, kam sáhnout. Objíždí s námi všechny závody, výborně vaří, skoro nic za to nechce, takže toto je i určitá forma poděkování z naší strany," upřesnil Barvík.