„Je to škoda, ale soupeř byl rychlejší," sportovně uznal v cíli 31letý pilot, kterého ale před poslední rychlostní zkouškou „rozhodil" verdikt komisařů, kteří mu přidělili pětivteřinovou penalizaci.
„Údajně kvůli posunutému retardéru. O tom, že bych velký balík slámy trefil a dle pravidel jej výrazně vyosil, si vůbec neuvědomuji. To by mé auto bylo hodně pomuchlané," s odstupem času se již usmívá Vopatřil, jenž největší krizovku prožil ve čtvrté erzetě.
„Naštěstí jsem auto udržel na cestě. Závod byl ale velmi pěkný a užil jsem si jej bez většího šrámu na voze," oddechl si.
Po úspěšné premiéře s navigátorkou Veronikou Havelkovou na Slovensku vsadil Vopatřil na něžné pohlaví i nyní. „Nebylo to špatné, spolupráce se s každým kilometrem zlepšuje," potvrdil pilot, který letos vystřídal hned čtyři spolujezdce.
„Vyžádaly si to okolnosti. A kdo z nich byl nejlepší? Pro mě Lukáš Kostka, s ním jsem si nejvíce rozuměl. Ale i nyní s Veronikou vše klape," poznamenal jezdec teamu Montrago Racing. „Bez jejich skvělé práce a podpory mých parnerů bych ale nebyl tam, kde jsem nyní," poděkoval.
Před posledním závodem jednodenních podniků sezony ve Vsetíně je již jisté, že na titul ve své kategorii 6 nedosáhne. Při zranění Martina Vlčka k němu má nejblíže Adam Kobliha.
„Ve vyrovnaném souboji o všechna medailová umístění se ale určitě poperu o stříbro. A pokud dojedu třetí mezi dvojkolkami, budu brát bronz i v této společnosti," spočítal Vopatřil, který v Jeseníkách skončil v absolutním pořadí na 21. místě.