Jako první takto vznikla před dvěma lety tehdy nová zastávka Čepkov-Euronics. Dalšími jsou Malenovice-křižovatka-Euronics, Louky-křižovatka-Ford Auto Viki, Růžová-Zlínská vodárenská a Průmyslová zóna-E-mat. "Je to pro nás dobrá forma reklamy," řekl dnes ČTK jednatel společnosti E-mat Jaroslav Kryšpín. Jméno firmy v názvu zastávky navíc usnadňuje orientaci zákazníků v průmyslové zóně. E-mat se zabývá například prodejem elektroinstalačního materiálu či svítidel

DSZO byla mezi prvními domácími dopravními podniky, které začaly tuto formu reklamy nabízet. Umožňují to především moderní elektronické informační systémy, prostřednictvím kterých lze jednoduše změnit názvy zastávek v jízdních řádech na internetu, na vnějších vozidlových transparentech a informačních displejích uvnitř vozidel. Herci či moderátoři pak namluví nový název zastávky do akustického ohlašovacího zařízení.

Mezi nové reklamní nosiče v DSZO patří také plastová držadla zavěšená na madlech nad hlavami cestujících. Zatím je využívají hlavně velké firmy pro celoplošné reklamní akce. "Toto reklamní médium je ještě zcela neokoukané a upoutává téměř stoprocentní pozornost," uvedl vedoucí Agentury Zlín, jež je součástí DSZO, Otto Doležal. Dlouhodobě oblíbené jsou pak reklamní letáky ve vozidlech či polepy trolejbusů a autobusů.

DSZO vznikla v roce 1995, společníky jsou města Otrokovice a Zlín. Autobusy a trolejbusy DSZO ročně ujedou téměř pět milionů kilometrů a přepraví asi 39 milionů cestujících. Ve firmě pracuje přes 370 lidí. Loni firma vykázala ztrátu 7,1 milionu korun, za prodej vlastních výrobků a služeb utržila 145,7 milionu. Provozní dotace činily loni 88,6 milionu, investiční 27,3 milionu Kč.