VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Nejtěžší je najít mezeru na trhu

VELETINY - Pouhého tři čtvrtě roku provozuje Růžena Šobáňová z Veletin internetový obchod skolnibrašny.cz. Po devíti měsících existence portálu se však už pyšní skutečností, že je největším svého druhu v České republice.

14.11.2007
SDÍLEJ:

Růžena Šobáňová přes internet prodává vedle aktovek i knihy a hračky.Foto: DENÍK/Milan Zámečník

„Na svých dětech si člověk zjišťuje, co je pro ně opravdu dobré. Na základě vlastních zkušeností jsem se rozhodla zaplnit díru na českém trhu,“ popisuje své začátky sedmatřicetiletá podnikatelka.

V jejím internetovém obchodě skolnibrasny.cz zákazníci nenajdou jenom aktovky. Šobáňová totiž nabízí bohatý sortiment související s dětmi a školou, jako jsou pouzdra či batohy. Obchod se neustále rozrůstá, a tak je jeho majitelka postupně nucena rozšiřovat nabídku zboží. „Doba fungování mého obchodu je zatím velmi krátká. Začátek byl ale opravdu raketový a stále funguje velmi dobře,“ podotýká obchodnice.

Majitelka elektronické prodejny není ve světě obchodu žádným nováčkem. Zkušenosti má například s prodejem levných knih. Právě v tomto oboru jí byly největší konkurencí internetové portály. Hlavní výhodu počítačového prodeje obchodnice vidí v možnosti oslovit mnohem širší okruh zákazníků, než je to možné v jakékoliv prodejně třeba v centru kteréhokoliv města. „Navíc lidé ani nevědí, jaké obchody se školními brašnami v Česku jsou. Stačí ale do vyhledávače jenom napsat slovo aktovka a hned před sebou mají výběr, který potřebují,“ doplňuje Šobáňová. Nejtěžší je podle podnikatelky v této sféře najít právě to, co nikdo jiný nenabízí. Důležité je vybrat si opravdu kvalitního výrobce a získat pro svoji prodejnu exkluzivní zastoupení.

Snahou Šobáňové je poskytnout zákazníkům co možno nejkratší dodací lhůty. „Chci, aby objednané zboží ještě ten den odešlo k zákazníkovi. Řada internetových obchodů totiž funguje tak, že zboží nakupuje ve velkoobchodech až teprve ve chvíli, když si jej zákazník objedná u nich,“ vysvětluje podnikatelka.

Webový obchod s aktovkami není jediným portálem, který obchodnice provozuje. Stejnou cestou prodává i levné knihy, dětské hračky a plastikové modely.

14.11.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Životní pojištění, ilustrační foto

Pojištění pracovní neschopnosti může vytrhnout trn z paty

Pětatřicetiletý Tomáš Janíček je nejstarším hráčem v kádru zlínských fotbalistů, se kterými si na podzim zahrál nejen českou nejvyšší soutěž, ale také MOL Cup a především základní skupinu Evropské ligy. Foto: Deník/Jiří Kopáč a Dalibor Michalčík
2

Jít na kávu? Já preferuji odpočinek v pekle, tvrdí fotbalista Janíček

Vítězí pohodlnost? MHD jezdí jen více než třetina obyvatel

Bezplatné připojení k internetu, klimatizace, přeprava kol, SMS jízdenky a stále modernější vozový park. To jsou benefity, které mají motivovat lidi ve Zlíně, aby nechali při cestě do práce svá auta doma a přestoupili do městské dopravy.

Kohák se klouzal a farář žehnal raketám: Prohlédněte si nejlepší videa víkendu

Podívejte se na krátký sestřih toho nejzajímavějšího, co zaznamenali redaktoři Deníku o víkendu 9. až 10. prosince 2017.

Design Market nabídl mechové náhrdelníky i malované longboardy

Ve výstavu obdivuhodné lidské zručnosti a kreativity se při příležitosti čtvrtého ročníku Zlín Design Marketu proměnila všechna patra zlínského zámku.

Vánoce ještě nezačaly a už hořel stromek. Manželé se při hašení popálili

Přes všechna nabádání hasičů k opatrnosti při manipulaci s vánočními dekoracemi a zábavní pyrotechnikou, na sebe první případ požáru nenechal dlouho čekat.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT