Svůj sen si však splnila až teprve nedávno. Po ukončení střední školy se věnovala práci vreklamě: zabývala se hlavně grafikou, například vytváření různých log, transparentů nebo třeba i vymýšlením názvů firem. „Byla to hodně vyčerpávající práce, všechno jsem dělala sama. Od návrhu až po instalaci panelu svrtačkou vruce,“ ohlíží se zpátky podnikatelka, která má za sebou i praxi obchodní zástupkyně jednoho moravského rádia. „Po celou dobu jsem si pohrávala smyšlenkou otevřít si kadeřnický salon, jako holič pracoval už můj dědeček “ popisuje.

Rozhodně se ale nemělo jednat o běžné holičství, připomínající neosobní pásovou výrobu. Protože má paní Ivana nepopiratelný smysl pro umění a estetiku svůj salon pojmenovala po francouzském malíři Monetovi. Zákazníkům nabízí rady jak harmonicky doladit jejich vizáž. Už léta se zabývá typologií, vizáží, a také zdravou výživou, která má na kvalitu nejen vlasů, ale i pokožky značný vliv. „Zájemcům nabízíme navíc analýzu stopových prvků a minerálů zvlasů. Během měsíce přijde kompletní rozbor, takže poznají, které prvky jim chybí a kam ve výživě směřovat,“ popisuje Ivana

Chmelařová, matka dvou dcer.

Po několika měsících provozu salonu už o zákazníky obavu nemá, i když přiznává, že na to šla poněkud opačně. „Lidé se většinou vypracovávají postupně, já jsem nejprve otevřela salon a pak teprve začala hledat zákazníky. Mnoho se jich knám naštěstí opět vrací,“ směje se. Vážněji už ale dodává, že konkurence je dnes velká, lidé mají zčeho vybírat, a proto si nemůže dovolit zaspat.

„Sledujeme aktuální módní trendy, snažíme se jít sdobou i po technické stránce, nedávno jsem například pořídila horkou břitvu, která se výborně hodí na některé typy účesů, chceme se zabývat i prodlužováním vlasů,“ vyjmenovala podnikatelka, která se netají obdivem k libanonské návrhářce českého původu Blance Matragi. „A co je asi nejdůležitější? Zákazník musí mít pocit, že se mu stoprocentně věnujeme. Vrátí se, jen když bude opravdu spokojený,“ je si jistá Ivana Chmelařová.