VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Spodní prádlo: nejlépe se prodává zboží od italských producentů

ZLÍNSKÝ KRAJ - Většina českých žen nosí pod šaty italské spodní prádlo. Italské značky totiž zaplňují české prodejny. Většina prodejců sází na klasické běžně nositelné prádlo, extravagance se spíše prodává přes internet.

30.9.2007
SDÍLEJ:

Kamenné obchody většinou nabízejí klasické běžně nositelné prádlo, extravagantnější modely spodního prádla lze většinou sehnat jen přes internetové obchody. Foto: DENíK/Petr Holubář

Italské spodní prádlo je podle oslovených prodejců nejprodávanější. „Vyhovuje ženám střihově, navíc je ve střední cenové hladině,“ uvedla vedoucí zlínské prodejny My Secret Magda Váchová. Dodala, že italské podprsenky však mají velikost košíčků především B – C. „Vyvinutější zákaznice si lépe vyberou z francouzských nebo španělských značek,“ mínila.

Prodejci prádla musí sledovat módní trendy. „Inspirujeme se na veletrzích, například brněnském Stylu Kabo,“ řekla zástupkyně majitele kunovického e-shopu Pavel Malina Žaneta Bačíková. Při výběru sortimentu zboží prodejci dbají na estetičnost prádla, ale vycházejí také vstříc požadavkům zákazníků.
„Sledujeme módní časopisy, kde se obvykle prezentuje drahé spodní prádlo. Pak hledáme dodavatele, kteří nabízejí podobné kousky, ale v ceně dostupnější pro české klienty. Velmi nám tento výběr usnadňuje internet,“ zdůraznila Váchová. Nakupují přímo od výrobců a hlavních dodavatelů. „Odpadá tak mezičlánek v podobě skladů, což nám umožňuje udržovat přijatelné ceny,“ vysvětlila. Nejnovější kousky jdou nejprve do kamenných obchodů. „Jejich registrace do e-shopu trvá dva až tři týdny, proto se soustředíme spíše na prodej nadsezonního prádla,“ potvrdila Bačíková.

Nákup prádla přes e-shop má však své výhody

„Zákazník si může vybrat zboží své oblíbené značky, o kterém ví, že mu sedí, za nižší ceny než v kamenných obchodech,“ poznamenala Bačíková.
Na internetu zákazníci najdou i odlišný sortiment než nabízejí běžné obchody.

„Prodávají se tam lépe extravagantnější a odvážnější kousky,“ tvrdila majitelka kroměřížského velkoobchodu s prádlem Fashion Intimate Alena Marešová. Dováží americké zboží, které se odlišuje od klasického: jsou to především korzety, košilky, róby, pyžama a erotické prádlo.

„Prodejci jsou u nás ještě málo ochotni riskovat, jsou hodně konzervativní. Přitom závisí pouze na jejich šikovnosti, jak vystaví zboží, jak komunikují se zákazníky, aby prodali i méně běžné kousky,“ řekla. Výstřednější prádlo objednávají prodejny spíše po jednotlivých kusech.

„Většinou je zákazníci nakupují jako dárky. Jsou to například podvazky v klasických barvách bílé, černé a champagne, v zimním období jsou pak žádané červené,“ vyjmenovala Váchová.

Podle ní mladí lidé většinou hledají odvážnější kousky, starším více záleží na pevnosti materiálů. „Největší zájem je o hladké prádlo, do módy se ale vrací i krajka,“ konstatovala Váchová.

30.9.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Třicetiletý záložník Josef Hnaníček (v bílém dresu s číslem 21) nastoupil na hřišti Šeriffu Tiraspol s kapitánskou páskou na ruce.

Hnaníček by rodinu do Tiraspolu nevzal. Nemají ani televizi na HDMI, říká

Škoda Octavia první generace.
AUTOMIX.CZ
7

Má vaše škodovka jedno zrcátko menší než druhé? Víte, proč to tak je?

Čerti, ze kterých mají respekt i dospělí. Zahrozí v Kloboukách

Pamatujete ještě, jak se kdysi peklo v peci? Nebo jak se mlelo obilí? Připomenout si to můžete příští víkend na 26. ročníku Valašského mikulášského jarmeku v Kloboukách.

Bylo to nejtěžší období v kariéře, přiznal kouč Otrokovic Sedlák

Je trenér a psycholog. A v létě byl Marek Sedlák i architektem, který měl postavit nový tým třetiligové Viktorie Otrokovice. Stačilo to na nesestupové třinácté místo. „Bylo to nejtěžší období v kariéře,“ přiznal Sedlák.

Jedenácté kolo soutěže O nejkrásnější svatební pár Deníku pro rok 2017

FOTOGALERIE / Prsten za 15 tisíc korun od zlatnického mistra Zbyňka Zimčíka z ateliéru Filip v Uherském Hradišti a dva krásné romantické pobyty v hotelech Starý zámek Napajedla a Spa hotel Lanterna. Právě o tyto atraktivní ceny se hraje v dalším ročníku oblíbené soutěže Svatební pár Deníku.

Páník: Tým má svou kvalitu. Pokud bude pracovat, výsledky přijdou

ROZHOVOR/ - Odcházel se vztyčenou hlavou. Třebaže prvoligoví fotbalisté Fastavu ani na třetí pokus nedokázali z půdy soupeře Evropské ligy bodovat, když v Tiraspolu ve čtvrtečním 5. kole skupiny F padli 0:1, byl trenér ševců Bohumil Páník na svůj tým hrdý.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT