V meziročním srovnání jde přibližně o osmiprocentní růst. Vyplývá to z účetní závěrky uložené ve Sbírce listin. Růst tržeb zapříčinil hlavně zvýšený zájem o doplňkový sortiment řady Vincentka.
Firma vyrábí s využitím Vincentky například zubní pastu, nosní sprej, hydratační krém či sirup. Při takřka stabilním zájmu o minerální vodu, které firma ročně prodá mezi 2,5 milionu až třemi miliony lahví o objemu 0,7 litru, tak roste podíl doplňkového sortimentu na tržbách. Nyní se podle ředitele společnosti Ladislava Šumšala pohybuje kolem 40 procent. Zisk společnosti loni činil zhruba 13 milionů korun, což je takřka stejně jako v roce 2005.
A. s. Léčivé vody vznikla v roce 1997, kdy odkoupila plnírnu využívající 34 metrů hluboký vrt. Nyní zaměstnává zhruba 20 pracovníků, přibližně deset procent produkce směřuje na export. O ochrannou známku Vincentka se nyní s firmou Léčivé vody soudí společnost Lázně Luhačovice, jež léčivých účinků Vincentky využívá pro své pacienty. Známku již dříve Úřad průmyslového vlastnictví zapsal na Léčivé vody.
Vincentka, která je zbytkovou mořskou vodou, je známa již více než tři sta let. V roce 1851 byla u jejího pramene postavena první plnírna. Současná byla vybudována na konci 40. let minulého století. Lázně Luhačovice pak minerálku získávají z vrtu hlubokém přibližně 50 metrů, odkud je přiváděna do veřejně přístupné haly přímo na kolonádě. Služeb společnosti Lázně Luhačovice vloni využilo zhruba 29 tisíc klientů.