Volby do sněmovny začínají za

Nahrávám odpočet ...
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Vypečená reklama na chlebu přinesla podnikateli úspěch

Region - Reklama je všudypřítomná. Denně na nás působí tisíce reklamních sloganů a obrázků. Firmy se předhánějí v tom, kdo vymyslí zajímavější, vtipnější a účinnější reklamu. Richarda Plasguru napadla hodně zajímavá metoda. Reklamu umístil přímo na chléb. A ke všemu jedlou.

1.5.2013
SDÍLEJ:

Richard PlasguraFoto: DENÍK/repro

„Jsou to vlastně hostie s moderní grafikou, které se zapékají na kůrku chleba. Říkáme tomu "pěkně vypečená reklama", říká autor projektu, který ocenila porota soutěže Podnikavá hlava čtvrtým místem.

Většina reklamních etiket na chlebech v České republice je na chléb samotný. Vtip autorova nápadu spočívá v tom, že na chléb umístí reklamy i na jiné produkty.

„Často nám lidé nerozumí a myslí si, že v rámci našeho projektu propagujeme chleba jako takový, ale jedná se o reklamní kampaně na chlebech. Denně se dostanou do oběhu tisíce kusů. Z regálů cestují až do domu spotřebitelů," vysvětluje podnikatel.

Na chlebu tak najdete třeba reklamu na máslo či jiné potraviny. „Nechceme zacházet do extrémů, pneuservis na chlebu asi nenajdete," usmívá se Richard Plasgura.

A kde se vůbec celý nápad vzal? „Před dvěma lety jsem nastoupil jako obchodní ředitel v jedné pekárně. Tam jsem zavedel jedlou etiketu, abych podpořil prodej. Náš chléb měl vlastní logo v podobě etikety z jedlého papíru. Byl tak první svého druhu nejen v České republice," popisuje začátek celého projektu bývalý student Univerzity Palackého. A výsledky byly okamžité.

„Narostl nám prodej a ohlas ze strany veřejnosti byl velmi pozitivní," vzpomíná Plasgura.

Stejně jako ostatní soutěžící, i Richarda Plasguru posunula soutěž Podnikavá hlava zase o krok dále.

„Podnikavá hlava nás popohnala kupředu. Ale nejde jen o soutěž samotnou. Jde o spolupráci s členy Vědeckotechnického parku Univerzity Palackého a jejich zkušenosti," vysvětluje mladý podnikavec. Pro ty, kteří váhají se přihlásit, má Richard Plasgura jednoduchý vzkaz.

„Nebát se a jít do toho. Soutěž vás donutí konečně připravit podnikatelský záměr a přenést vaše nápady alespoň na papír, kde mají nějakou váhu. Může to být první krok, jak opravdu začít," uzavírá své působení v soutěži pro začínající podnikatele. (kap)

Autor: Redakce

1.5.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

hokej Aukro Berani Zlín - HC LitvínovŠtěpán Fryšara

Fryšara nevěděl, jak slavit gól. Úžasná euforie, zářil

Ilustrační foto.
AUTOMIX.CZ
3

Absurdní šikana? Český řidič platil pokutu za překročení rychlosti o 1 km/h

Zlámala mlha nepřekvapila. Olomouc není na kopci, tohle tady bývá, smál se

Mohl zažít ostřejší premiéru? Těžko! Když pomineme utkání MOL Cupu v Písku, ostrý debut si brankář Zdeněk Zlámal v dresu Zlína připsal až ve čtvrtečním utkání Evropské ligy proti Kodani. A jako jediného přímého aktéra utkání jej nepřekvapila ani hustá mlha, kvůli které se zápas málem nedohrál.

Fotili jste se u voleb? Pošlete nám svoji fotku a my ji zveřejníme

Máte fotku, jak letos volíte? Pošlete nám ji na editori.zlin@denik.cz, rádi vám ji zveřejníme na našem webu a ty nejlepší i tištěném vydání.

AKTUALIZOVÁNO

VIDEO: Policisté rozháněli konflikt fanoušků v centru Olomouce

FOTOGALERIE / Čtvrteční fotbalový zápas evropské ligy mezi Zlínem a Kodaní v Olomouci se neobešel bez problémů.

Mlha? Neviděl jsem na brankáře Kodaně, přiznává Jiráček

Má zkušenosti z německé bundesligy. V roce 2012 se zúčastnil mistrovství Evropy, s Plzní a Spartou zase absolvoval několik těžkých pohárových bitev. V podobných podmínkách, jaké panovaly ve čtvrtek večer v Olomouci, ale zlínský záložník Petr Jiráček nikdy předtím nehrál.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení