Obchodník s oděvy se původně vyučil jako kuchař-číšník. Přiznává, že po vaření, při kterém rád experimentuje, se mu někdy stýská. „V poslední době se proto seberealizuji i v tomto oboru. S kamarádem jsme začali objíždět různé kulturní akce a lidem nabízíme naše speciality. Například guláše, kolena, klobásky a další,“ netají se podnikatel, který nemá daleko k humoru.

Na své auto si dokonce chce nechat umístit slogan, který s kolegou nedávno vymysleli: Celý národ miluje, když Marek s Přemkem griluje. Hlavním oborem pro něho nicméně zůstává prodej značkového textilu v jeho dvou prodejnách. Tam už tolik důvodů ke smíchu nemá. „Konkurence supermarketů a trhovců je tvrdá, je třeba ji ale respektovat a snažit se obstát,“ zvážněl Kříž. Proto tvrdí, že obchodník musí neustále přemýšlet, jak přilákat další zákazníky.

K propagaci jedné ze značek, kterou nabízí, si například na jedenadvacátého září pozval zpěváka Petra Bendeho. „Vůbec najít značku, která může konkurovat třeba levnému čínskému zboží, je těžké. Výrobci z východní Asie jsou totiž velmi obratní a pružně reagují na změny v trendech, což se o některých dražších nedá říct,“ pokračuje Přemysl a přiznává, že s několika značkami už se musel rozloučit. Pro obyvatele Valašska, kde jsou podle jeho zjištění platy přece jenom nižší, bývá cena rozhodující. „My konkurujeme hlavně kvalitou a dodržováním záručních dob. Je otázkou, zda člověk, který si koupí zboží na tržnici a za dva roky ho půjde reklamovat, může uspět,“ uvažuje Kříž.

Přiznává, že podnikání pohltilo většinu jeho volného času a příliš mu ho nezbylo anina oblíbenou muziku. Jako kytarista má za sebou dokonce studiové nahrávky s kapelou Šimonband. Na kapelu však už čas opravdu nezbývá. „Kdo se nechce vyspat a chce žít v neustálém presu, ať začne podnikat,“ říká s úsměvem. Naštěstí není na celý ten kolotoč sám. „Bez přítelkyně Andrejky, která na sebe vzala velkou část odpovědnosti za obchod,bych to všechno jen těžko mohl stíhat,“ řekl uznale.