Hlavní hvězdou hudební přehlídky byla chebská čtveřice Pandemia, jejíž vystoupení si nenechal ujít ani deathmetalový guru Paul Speckmann. „Je to výborná kapela,“ spokojeně pokyvoval hlavou třiačtyřicetiletý Američan.

Největší ohlas však sklidila začínající skupina System Of A Down revival, která si v Ostrohu odbyla svoji koncertní premiéru. „Osobně mám za sebou víc koncertů, ale ještě jsem v životě nezažil tak skvělé pořadatele a tak skvělou atmosféru. Vše proběhlo bez jakéhokoli zádrhelu,“ pochvaloval si bubeník kapely Jan Zemánek, přestože si na ostrožský stadion našlo cestu jen několik desítek hudebních nadšenců.

Na festivalu zahrála i kontroverzní brněnská formace Amon, na kterou před časem upozornila organizace Antifašistická akce. Kapela v polovině devadesátých let vystupovala pod názvem Amon Goeth, což je jméno nacistického pohlavára, který velel koncentračnímu táboru v polském Plašově, a obal jedné ze svých desek „ozdobila“ takzvaným smrtihlavem (totenkopf) – symbolem jednotek SS.

Amon však jakoukoli spojitost s neonacismem odmítají. „V žádném případě nejsme fašisti ani rasisti. Obal alba Call the Master je zavádějící. Ten měl tenkrát na starost náš bývalý zpěvák. Ani já jsem se od něj nedočkal vysvětlení, proč se toto stalo,“ uvedl v rozhovoru pro hudební server Panda zine současný lídr kapely Ladislav Krupica.

Podle politologa a odborníka na pravicový extremismus Miroslava Mareše z Masarykovy univerzity v Brně nelze kapelu jednoznačně označit za propagátora neonacismu. „Jedná se o sporný případ. Přesnou motivaci toho, proč Amon zvolili takovou formu prezentace, však neznám,“ sdělil Mareš.

Kapela od těchto motivů v pozdějších letech ustoupila.