Přítomným hostům prezentovali novinky z vydavatelství a z Deníku ředitel regionálního obchodu VLM František Olbert, manažer inzerce a vedení obchodu střední Moravy Jiří Eichler a šéfredaktor pro střední a východní Moravu Aleš Uher.

Na neformální business snídaní s Deníkem se ve Zlíně sešly zhruba tři desítky zlínských podnikatelů a klientů Deníku. „Jsem rád, že si všichni udělali čas a na setkání přišli,“ řekl František Olbert.

„Od roku 2016, kdy nás koupila skupina Penta, jsme udělali obrovský krok práce. Naše vydavatelství představuje 130 webů, 70 deníků, 18 časopisů, k tomu dvě tiskárny a jednu distribuční společnost. Redakci máme v každém okrese, jsme schopni efektivně cílit reklamu,“ řekl Olbert, který zúčastněným představil mnoho podrobností a detailů, které lze prostřednictvím VLM využít pro reklamní kampaně, a to jak v printu, tak na webu, co lze využívat pro marketing a propagaci.

Přítomní se seznámili s kompletním portfoliem všech titulů VLM, jak novin, tak časopisů, samozřejmě také s tím, čemu se vydavatelství věnuje na internetu.

„Máme nejvíce předplatitelů ze všech vydavatelství,“ uvedl Olbert. „Na webu zasahujeme každý měsíc zhruba sedm milionu uživatelů. Návštěvnost neustále roste,“ podotkl. Deníky jsou nejprodávanějšími novinami v České republice.

Šéfredaktor Aleš Uher zase prozradil něco o tom, jak funguje chod zpravodajské redakce.

„Web Zlínského deníku patří mezi nejlepší v republice. A nejen zde nám neustále roste segment pay wallu, což je pozitivní zpráva, když lidí jsou ochotni za regionální zprávy zaplati,“ řekl Uher. Na webech Deníku najdou čtenáři nejen zpravodajství, ale také zábavu, soutěže, užitečné rady a informace nebo podcasty.

Manažer inzerce a vedení obchodu střední Moravy Jiří Eichler přestavil Deníky a Deník extra.

„Každý den vyprodukujeme v republice sedm set zpráv. Deníky jsou nejčtenější v republice, reklamní kampaně dokážeme cílit do regionů i okresů,“ uvedl Eichler, který hosty seznámil se způsobem distribuce produktů vydavatelství. „Máme čtyři sta redaktorů, snažíme se mít unikátní a regionální obsah tak, aby byl pro čtenáře zajímavý,“ podotkl a zdůraznil, že každý den najdou čtenáři v Deníku nějakou přílohu.

Od roku 2016 má divize Deníku skupiny VLTAVA LABE MEDIA eventové oddělení, které vzniklo s cílem využít potenciál nejčtenějšího zpravodajského titulu v České republice. „Nabízíme jedinečnou možnost propagace firem nejen během eventu, uspořádání eventu, ale zejména prostřednictvím tištěných a digitálních titulů,“ řekla Jana Švecová, vedoucí eventového oddělení Deníku.