Z finálového kola si týmy Loosers Farm a Copyright Infreshment přivezly první a třetí místo, finanční odměnu a nabídku na šestiměsíční stáž na ředitelství jednoho z největších módních řetězců.

Soutěž byla vyhlášena ve všech zemích, kde značka dlouhodobě působí. Celkem se zapojilo devadesát týmů z Evropy i Blízkého východu. Úkolem studentů bylo připravit strategii značky, a to na základě předem připraveného a týmy provedeného marketingového výzkumu v prostředí jejich domácí země. Ve finálovém kole se poté s prezentacemi utkalo deset nejlepších týmů z Francie, Litvy, Maďarska, Polska, Srbska a České republiky.

Po napínavém vyhlášení byl nejšťastnější tým Loosers Farm, tvořený studenty UTB, brněnské FSS a filozofické fakulty v Ružomberku. Zástupci týmu přebrali šek na 5000 eur a nabídku na šestiměsíční stáž v sídle společnosti v německém Braunschweigu.

„Celý projekt jsme brali dost rebelsky a chtěli si ho užít. K výzkumu a strategii jsme ale přistupovali velmi komplexně a dali jsme si záležet i na formě prezentace. To mohly být důvody, proč jsme byli nejúspěšnější," dodal k výsledkům soutěže supervizor vítězného týmu Martin Zdražil. (red)