„Mami, já už ho vidím! Už jede, podívej,“ překřikovaly se natěšení malí návštěvníci holešovského náměstí Dr. E. Beneše, zatímco pozorovali dlouho očekávaný příjezd ikonického kamionu. Kromě samotného kamionu, ozdobeného světýlky, potěšil malé návštěvníky také doprovodný program se Santou a skřítky. Vánoční atmosféru pak dotvářela také vůně punče či svařáku z nedalekých vánočních stánků.
Nazdobený kamion však letos kromě atmosféry Vánoc přivezl do města i akci s názvem „Kouzlo darovat“, v jejímž rámci se Coca‑Cola spojila s Českým a Slovenským červeným křížem, aby pomohla lidem v nouzi. Za každou objednávku jídla a pití či nákup vánočních předmětů daruje Coca‑Cola tržbu Červenému kříži. Návštěvníci pak přímo na místě mohli na obrazovce sledovat aktuálně vybranou částku z útrat za občerstvení a vánoční předměty i to, jak suma postupně roste a kolik zatím dokázali na dobrou věc přispět.
„Při svých aktivitách nikdy nezapomínáme na potřebné, proto ani letošní vánoční kampaň není výjimkou. Prostřednictvím Červeného kříže i letos obdarujeme jejich klienty, aby pro ně svátky byly radostnější,“ řekla Veronika Němcová, ředitelka komunikace a společenské odpovědnosti Coca‑Cola pro Českou republiku.
„Vybraná částka půjde na podporu projektu HelpTrans, který pomáhá se zajištěním mobility stovkám klientům Českého červeného kříže. Tato pomoc je pro nás a naše klienty opravdu vánočním dárkem,“ uvedla vedoucí programového oddělení Českého červeného kříže Miroslava Jirůtková.
Ikonické kamiony Coca‑Cola poprvé představila ve vánoční kampani v roce 1995. Speciální efekty měla tehdy na starost společnost Industrial Light and Magic, která stála za triky například ve filmové sérii Hvězdné války, v Dobyvatelích ztracené Archy či ve snímku Forrest Gump. Nekonečný proud kamionů mířících do měst byl v první reklamě vytvořen ze tří vozů osázených celkem 90 tisíci žárovkami.