Na salonu v uherskohradišťské Redutě nabízí produkty několik desítek řemeslníků, výrobců a dalších podnikatelů. "Nejde nám o to být za každou cenu tradiční. Všechny prezentované výrobky a služby ale musejí mít vztah k regionu," uvedl Ondračka. Oblast, kterou akce propaguje, se dá podle něj vymezit údolím řeky Moravy. "Mentalita lidí je tam zhruba stejná," řekl. Salon se má zároveň stát příjemným místem pro setkávání.

Na akci je možné nakoupit například produkty z plodů jeřábu oskoruše. Jde o mohutné ovocné stromy. "Je to jeden ze symbolů Slovácka. Z plodů lze připravit totéž, co z jiného obdobného ovoce. Například výroba pálenky je ale velmi obtížná. Dokáže ji vyrobit jen jeden z deseti, kteří se do toho pustí," vysvětlil Vít Hrdoušek z občanského sdružení INEX-SDA Bílé Karpaty.

Součástí salonu jsou rovněž přednášky věnované například vodní cestě Baťův kanál, architektuře či Spolku Moravské dědictví. Spolek vznikl na podzim roku 2005, jeho cílem je hlavně podpora potravinářství, turistiky a výrobků regionálního původu. Sdružení, tvořené především podnikateli, nyní připravuje také propagační materiály, v nichž bude každý z nich prezentovat to nejlepší ze své nabídky.