Studenti se ve svých návrzích inspirovali nejen spojením typického prvku kávy a čokolády, ale také původním designem od Zdeňka Rykra nebo vzory, které byly v době vzniku populární.

Vítězné návrhy byly vybrány odbornou porotou složenou ze zástupců školy a manažerek firmy. Designových edicí je symbolicky sedm, stejně jako je sedm dní v týdnu.

Jako nejlepší byl vyhodnocen obal od Ivana Večerka, který spojuje název tyčinky s hvězdou a číslovkou 100 odkazující na výročí a byl realizován formou linorytu.

Druhým nejlepším návrhem se stal ručně ilustrovaný návrh Lucie Nguyenové, který zobrazuje různé asociace k tyčince a dohromady tvoří jednoduchý grafický celek, jemuž vévodí ilustrovaný nápis.

Geometrická ilustrace od Izabely Princové, ve které jsou zakomponovány hrnečky s kávou, a číslice 100 je tvořena z kávových zrn, skončila na třetím místě.

Další čtyři návrhy, které nejvíce oslovily porotu, byly design obalu Viktorie Faberové, ve kterém je hlavním motivem šachovnice, secesní vzory z 20. století Markéty Myškové, doplnění stávající podoby o kakaové boby Lucie Trojanové nebo moderní pojetí původních Ryklových motivů od Ferdinanda Kaclera.