„Když jsme vyhodnotili skladbu našich zákazníků v prvním roce provozu, zjistili jsme, že je sedmdesát procent cestujících z Moravy. Viděli jsme tedy, že vozíme Moravu do Prahy a zpět, nikoliv naopak," vysvětlil ředitel společnosti Leoš Novotný.

Moravané podle něj potřebují jezdit do Prahy více než Pražané na Moravu. „Rozhodli jsme se tedy jít naproti Moravanům a zrušili všechny zastávky v Čechách, které na cestě znamenají až půlhodinové zdržení. Zastávku v Pardubicích proto nahradí Přerov," doplnil.

V novém jízdním řádu budou všechny spoje LEO Express jako jediného ze tří hlavních dopravců na trase Praha –Ostrava zastavovat v Přerově. Přidán byl také vlak LE 1361 s odjezdem 16.28 z Prahy přes Přerov do Hulína, Otrokovic a Starého Města u Uherského Hradiště.

Nový je i spoj LE 1350 ze Starého Města u Uherského Hradiště s odjezdem v 5.50 a příjezdem v 8.56 do Prahy.

Výhodou moderních švýcarských vlakových souprav je, že jsou nízkopodlažní. Bez problémů do nich tedy nastoupí jak maminky s dětmi, tak senioři nebo lidé s většími zavazadly. Samozřejmostí je i vysoký komfort cestování, který LEO Express nabízí.

Se zavazadly pomůže pasažérům palubní personál a lidé si můžou vybrat ze tří cestovních tříd – základní Economy, komfortní Business a luxusní Premium. Kromě nabídky občerstvení s donáškou se můžou cestující přímo z vlaku zdarma připojit k internetu přes Wi-Fi nebo si zpestřit cestu sledováním zpravodajství v palubním portálu.

Výhodná je i cena – věrnostní program totiž svým členům přináší dvacetiprocentní slevu na jízdenky do třídy Economy a studenti mají navíc možnost kombinovat tuto slevu se žákovským jízdným.

Kromě slev dostanou členové věrnostního s:)mile clubu také kofolu zdarma a mají i další výhody.

Železniční dopravce se chce v budoucnu více zaměřit také na spolupráci s místními autobusovými dopravci tak, aby bylo přepravování cestujících ještě plynulejší.
Podívejte se, jak to uvnitř vlaku vypadá. 

Z premiérové jízdy chystáme i reportáž