Ty navazují na jarní propagační akci. Celkem se jich letos uskuteční na vybraných tratích čtrnáct. Ve Zlínském kraji se cestující mohou takto svézt 23. září a sice na trati z Valašského Meziříčí do Rožnova pod Radhoštěm.

„Nabízíme lidem, kteří s námi běžně nejezdí třeba do práce nebo do školy, možnost vyzkoušet si za atraktivní cenu pravidelné vlakové spojení. Jak zatím ukazují výsledky jarních jízd, část z těchto zákazníků nám zůstala věrná a využívá naše služby i nadále.,“ uvedl mluvčí ČD Radek Joklík s tím, že například hned první akce na trati Milovice – Praha přinesla jen v březnu o 100 000 korun vyšší tržby než za březen loňského roku.

Je to podle něj jedna z možností, jak zvyšovat tržby a při tom nezdražovat jízdné. Zatímco se České dráhy snaží cíleně snižovat marketingové náklady, díky podobným přímým promo akcím jim v prvním pololetí stouply tržby z vnitrostátní přepravy o více než 90 milionů korun, aniž by museli přistoupit k plošnému zdražování. Podobnou akci si vyzkoušela i společnost RegioJet, patřící pod firmu Student Agency. Vlaky ve žluté barvě nabízely cestujícím komfortní cestování za symbolickou cenu. Akce měla lidem ukázat, že jsou schopni zajistit vlakovou dopravu stejně, jako konkurenční ČD.

Staňte se našimi fanoušky na Facebooku!
Zde vás budeme v průběhu dne informovat o nejdůležitějších a nejzajímavějších událostech z regionu a hlavně vám nabídneme různé soutěže.