Za osm měsíců stavbaři vyměnili okna a dveře, zateplili fasádu a opravili čekárnu i přístřešek pro cestující. Nové je vytápění i rozvody vody a elektřiny. Na fasádu se navíc vrátily původní zdobné prvky, aby vzhled nádraží co nejvíce připomínal stav z počátku 20. století. České dráhy za práce zaplatily 8,5 milionu korun. Příprava stavby a některé práce proběhly už v loňském roce, hlavní část rekonstrukce začala letos v lednu.

„Uvnitř objektu jsme pozměnili vnitřní uspořádání tak, aby kromě provozních místností Českých drah a zázemí pro cestující vznikl také nový komerční prostor,“ říká Gabriel Jursa, ředitel Regionální správy majetku ČD v Olomouci. „V současnosti hledáme nájemce, který tu bude cestujícím nabízet třeba občerstvení, prodej tiskovin nebo podobné služby.“

České dráhy se snaží do svých nádraží postupně investovat, finanční prostředky jsou ale omezené. „Ještě letos zahájíme například rekonstrukci výpravní budovy v Bojkovicích, stavba by měla být hotová příští rok. Aktuálně také připravujeme opravu nádraží v Holešově a v Bystřici pod Hostýnem,“ uzavírá Gabriel Jursa.