Tam se podrobily nejen vyšetřením zjišťujícím stupeň celulitidy a další diagnostice, ale rovněž jim byly uděleny cenné rady dietologa Pavla Suchánka a cvičitelky Zuzany Klinerové.

„Od té doby se cítím čím dál lépe. Ze začátku pro mě bylo těžké skloubit denní program s režimem, který vyžaduje malý Tomášek. Avšak díky podpoře manžela a babiček vše naprosto skvěle zvládám," usmála se Martina Michlová, mladá maminka ze Zlína.

Podělila se také s Deníkem o své první úspěchy. „Nyní, když se mi podařilo zhubnout čtyři kila, tak mne to nakoplo a mám z toho dobrý pocit," uvedla.

Cesta za rozhodnutím udělat něco pro své zdraví nebyla snadná. Její syn má teprve šest měsíců a Martina ho stále kojí. „Chtěla bych ho kojit, co to půjde," svěřila se.

„Přesto jsem zahuštěné polévky nahradila vývary. Občas mívám chuť na sladké, ale naučila jsem se odolávat a nahrazuji cukrovinky třeba ovocem či jogurtem," prozradila Martina.

Drží se rad dietologa Pavla Suchánka a pilně dodržuje stravovací režim. Poctivě zapisuje denní dávky jídla a snaží se jíst přesně podle stanoveného jídelníčku. Pocit hladu však nemívá.

„Předepsané porce se ani nedají sníst, tolik jídla mám doporučeno," podotkla hubnoucí maminka. A tak jí ráno nechybí při snídani vločky s mlékem, na svačinu celozrnný rohlík a jogurt nebo sýr. K obědu si pochutná na rybě, ale třeba i na tofu. Samozřejmě nechybí malá svačina a k večeři například zelenina.

„Nový jídelníček mi vyhovuje, chutná mi z něj skoro všechno," usmála se. Podotkla také, že výběr jídla chválí také její muž.

Martině Michlové ve snaze zhubnout pomáhá i pravidelný pohyb. S cvičitelkou sladily sportovní aktivity s potřebami šestiměsíčního dítěte. A tak Martina chodí se synem jedenkrát týdně do plavání kojenců.

„Když je dobré počasí, snažím se s malým chodit na procházky. Někdy to bývá i několik kilometrů," podotkla. „Každý den cvičím u DVD Olgy Šípkové a začala jsem chodit i na alpinning," svěřila se.

Zdá se, že Martině vše vychází. Pod dohledem odborníků a za podpory rodiny začíná shazovat první kila. Vždyť už obleče džíny, které musela dříve odložit. Také kalhoty a sukně nyní nosí s páskem. A jaké má mladá maminka plány do nejbližší budoucnosti?

„Chtěla bych obléknout dlouho vyhlédnuté šaty při příležitosti manželovy promoce. Měl by tak dvojnásobnou radost," dodala na závěr.

FIT recept na celozrnné bagety

Martina Michlová založila s ostatními účastnicemi reality show Fit s Deníkem na Facebooku stránky, kde se vzájemně podporují a vyměňují si zdravé recepty. Tady je jeden z nich.

Co potřebujeme?

250 g celozrnné žitné mouky, 150 g pšeničné hladké, kostka droždí, 4 lžíce oleje, 300 ml vlažné vody, 1 lžička soli, hrst jemně sekaných bylin podle chuti (řeřicha, pažitka, oregano, yzop, estragon), popřípadě mák nebo sezam na posypání

Postup:

Smícháme asi 2 lžíce celozrnné mouky, 1 lžičku cukru, trochu vody a droždí, čímž si vyrobíme kvásek. Když vzejde kvásek, nalijeme ho do mísy s moukou, přilijeme zbytek vody, přidáme olej, sůl a případně bylinky. Vypracujeme těsto a necháme 30 minut kynout. Pak jej znovu promícháme a necháme 45 minut kynout. Po vykynutí rozdělíme na 4 kusy, dáme na plech a pečeme asi 15 minut ve vyhřáté troubě přibližně na 220 °C.