Akci nazvanou Fryštácká Skalka však provázel chaos a problémy. Na trati o délce 138 kilometrů mělo čekat závodníky několik rychlostních zkoušek, a to ve Vítové, Kameňáku a Májové. Sportovní komise se však na poslední chvíli rozhodla řadu věcí změnit.

„Odložila například start speciálů a navíc jej přemístila, že RZ Vítovou zkrátila o skoro tři a půl kilometru směrem od startu,“ uvedl organizátor akce Tomáš Černý ze společnosti Simcar, která akci pořádala. Poté komise první RZ speciálů dokonce zcela zrušila. „Důvodem prý bylo šero, snížená viditelnost a riziko havárie,“ dodal.

I tak se však návštěvníci mohli těšit ze zajímavé podívané na pestré startovní pole skládající se z offroadových speciálů, sériových terénních vozidel, čtyřkolových motorek i ostrých enduro motocyklů. Posádky čekal poměrně náročný terén. „Delší rovné úseky jsme jim ztížili přírodními retardéry. V náročných úsecích na ně čekala i při suchém počasí spousta bláta,“ prozradil Černý.

V CCRP nakonec zvítězila Monika Černá a Jiří Ševčík. Jeden vůz skončil mimo trať a jednu posádku potrápil požár automobilu. Nikomu se však nic nestalo. V kategorii enduro motocyklů se hned v pátek krátce po startu zranil Jan Lisztwan. „Ten byl také oficiálně vyhlášen největším smolařem soutěže. Na prvním místě se umístil Martin Urban,“ řekl Černý. O náročnosti soutěže čtyřkolek svědčilo odstoupení dvou posádek z důvodu vyčerpání. Vítězem se stal David Polišenský a Jaroslav Chytil.

V CCR s celkovým časem 1:07:44 se s náskokem 2:52 radovali z vítězství Miroslav Zapletal a Petr Zábranský na vozidle Mitsubishi Pajero.