„S myšlenkou přehlídky s dobročinnou dražbou přišla spolužačka-návrhářka Jitka Gazdošová. Původně mělo jít jen o malou součást jednoho školního projektu, ale pak jsme se rozhodli, že by to mohla být samostatná akce pojatá ve velkém stylu. Vymysleli jsme, že přehlídkové molo bude přímo na vodě,“ uvedla manažerka akce Šárka Frýbortová.

Protože sama patří mezi finalistky soutěže krásy Česká miss, využila svých kontaktů ze světa modelingu a podařilo se jí zajistit účast řady modelek.

„Pomoci dětem splnit sen díky tomu přijely například Miss marketing 2007 Michaela Řeháková a finalistky soutěží krásy Česká Miss a Miss ČR. Mimo jiné Hana Svobodová, Elisavet Charalambidu, nebo Kateřina Šamanová,“ doplnila Frýbortová.

Manekýnky předváděly bezmála třicet modelů, které vytvořily mladé návrhářky studující zlínskou univerzitu. Oděvy se objevily po přehlídce v závěrečné dražbě.

„Za každý z modelů bychom chtěli dostat alespoň tři tisíce korun. Jsou mezi nimi však i večerní róby, které by se mohly vydražit třeba za deset tisíc. Nestihneme ale asi vydražit všechno, část bude k zakoupení v internetové dražbě na aukro.cz,“ vysvětlila ještě před akcí Frýbortová.

V programu organizátoři naplánovali také vystoupení vizovických dětí.

„Vstoupíme na molo a do vody hodíme svítící kroužky, které rozzáří vodní hladinu,“ svěřila před akcí jedna z nich, šestnáctiletá Lenka Klementová. K moři se prý už moc těší, stejně jako ostatní děti.

„Já už jsem se tam jedenkrát dostala s tanečním kroužkem a bylo to skvělé,“ poznamenala.

Zajímavá byla pro ni prý i spolupráce se studentským týmem, protože vizovické děti se částečně podílely i na výrobě šatů. Studenti je pro kampaň také fotili a filmovali.

„Nejvíc mě ale bavilo, když nám dali šablony na sako, které jsme pak vymalovávali,“ řekla Klementová.

Pořadatelský tým studentů neudělal radost jen dětem, ale i svým vyučujícím.

„Myšlenka charitativní přehlídky se mi od prvního okamžiku velmi líbila a těší mě, jak skvěle tým celý projekt připravil a zvládl jej z hlediska marketingu. Organizátorům proto patří velký dík, pochválila akci ředitelka ústavu marketingových komunikací fakulty Multimediálních komunikací Olga Jurášková.

Kromě jedenácti autorek modelů se přitom na organizaci podílelo bezmála dvacet dalších lidí.