„Na pořad máme skvělé ohlasy. Některé přicházely již během vysílání,“ konstatoval John Honner, zakladatel Czech-American TV a americký producent českého původu.

„Je to skvělá propagace našeho regionu v zahraničí. Za spolupráci s americkou neziskovou televizí jsme velmi rádi,“ konstatoval krajský radní Petr Gazdík.

Součástí odvysílaného pořadu byla pestrá mozaika propagačních spotů, od úvodní reportáže o Zlínském regionu přes prezentaci měst Zlína, Luhačovic a Vsetína, až po vyhlášené turistické cíle jako je ZOO Zlín, skanzen Modrá, poutní místo ve Velehradě nebo zámek v Malenovicích a v Kroměříži.

Vysílání rovněž diváky seznámilo s místními tradicemi či regionální gastronomií, jako jsou tradiční malované ornamenty na domy v Hluku či Slovácké koláčky známé i jako Vlčnovské vdolečky.

Na tvorbě pořadu se podíleli i studenti Gymnázia a Jazykové školy s právem státní zkoušky Zlín. Ti natočili reportáž o hradu Malenovice.

„Je to místo s jedinečným kouzlem. Co nabídnout má i návštěvníkům ze zahraničí. Pokud se jej rozhodnou navštívit na základě naší reportáže, budeme rádi,“ prohlásil Martin Mlčák, pedagog gymnázia, který studentům s natáčením pomáhal.

- Czech-American TV

- funguje už 15 let.

- jejím cílem je představovat Českou republiku jako pro turisty atraktivní destinaci.

- vysílá na druhé největší kabelové TV v USA, navíc v atraktivním super-prime time od 19 hodin.

- nejvíce diváků pochází například z Texasu, Illinois, Kalifornie či New Yorku. Mimo USA je díky streamingu přes internet největší sledovanost v Kanadě, Austráliia Anglii.

v České republice navázala spolupráci už s několika kraji a také se školami, ať již středními nebo vysokými.