„Vůz pochází z Lípy. Než jsem ho dostal do rukou, s kamarádem jsme si vzali do parády už jeden truck s cisternou,“ vyprávěl sympatický řidič. „Scanii jsme kompletně přestavili asi za dva měsíce. Dělali jsme na tom ve dne v noci. Dávali jsme například celý interiér do kůže. Truck je hotový teprve asi tři měsíce,“ řekl. Vyparáděný truck je věc, na kterou nemá peníze každý. „Jen samotné auto stálo sto dvacet tisíc eur, dalších pět set tisíc eur pak jeho úpravy. Všechno jsme dělali, dá se říci, podomácku, s pomocí nejrůznějších řemeslníků ze Zlínska. Dnes má ten vůz tržní hodnotu šest až sedm milionů korun,“ prozradil šofér.

Přes týden vozí Šatánek se svojí pomalovanou scanií kontejnery z Lípy na východní Slovensko. „Auto na sebe musí vydělat. Proto jezdím ty nejdelší trasy,“ vysvětlil. V pátek vždy celý vůz umyje a naleští a vyrazí s ním někam na sraz. „Teď je sezona, takže je toho hodně. Byli jsme už například v Maďarsku nebo v Piešťanech na Slovensku. Příští týden se chystám do Hradce Králové,“ řekl. Tuzemská policie podle Šatánka nemá pro truckery vždy pochopení. „Naše auta mívají hodně světel a někteří policisté si nedají vysvětlit, že je to pouze doplněk, že to nemáme proto, abychom v noci oslňovali ostatní řidiče,“ pokrčil rameny.

Například v Holandsku, Švédsku nebo na Slovensku strážci zákona prý trucky uznávají a jsou si vědomi toho, že na cestách jsou skvostem. „Nejsme žádní piráti silnic, jak o nás někteří říkají. Svých aut se vážíme, bojíme se každé oděrky,“ řekl Šatánek a ohlédl se dozadu na svůj sedmitunový tahač o výkonu 620 koní. „Má osmiválcový motor. To je ten nejsilnější, co Scania dokáže vyrobit,“ řekl pyšně.