Tyto stroje jeho mechanici a piloti u Bělova prověřovali před nedávnem totiž „vyšly" z výroby italských továren. Pro brněnský klub pracuje jako mechanik Rastislav Hroš z Otrokovic a zdejší zázemí Lodních sportů SK Zlín jim dohodl.

„Díky jejich podpoře jme dostali možnost využít tuto trať, která je určena pro vodní lyžování a proto zde můžeme jezdit skluzem. Musím říct, že zdejší prostředí nám vyhovuje," ocenil šéf brněnského týmu Petr Hemerka.

„Jsme nesmírně rádi, že jsme mohli najít vůbec technické zázemí, které se tady díky jejich podpoře vytvořilo, od proudu, pohonných hmot a dalších věcí. Ve všech směrech to pro nás bylo vyhovující," dodal spokojeně.

Rastislav Hroš, dělá mechanika v klubu H2O již tři roky. Lásku k vodním sportům podědil po svém otci, bývalém závodníkovi v rychlých člunech.

„Byl závodníkem tady na Štěrkovišti v Otrokovicích. S tímto sportem jsem přišel do styku již v roce 1968," přiblížil svůj dlouholetý koníček. Vysvětlil, že k brněnskému klubu se dostal na základě oslovení panem Hemerkou. Podle něj je být mechanikem závodních člunů jako být jako mechanikem F1.

„Vlastně tento sport je F1 na vodě," dodal. A co je na této práci mechanika podle něj nejtěžší a nejnáročnější? „Zodpovědnost, aby byl pilot tohoto člunu v pořádku a v bezpečí," ujistil Rastislav Hroš. Doplnil, že členové Lodních sportů SK Zlín při této příležitosti v sobotu otevřeli novou sezónu.

A co se mu na dnešním dni nejvíce líbilo? „To je jasné, že nám vyšlo počasí," usmál se mechanik vodní F1