„Práce naší neziskové organizace je z velké části postavená na spolupráci s dobrovolníky. Rádi dáváme možnost spolupráce se studenty, kteří u nás mohou získat cenné zkušenosti. Jejich nápady a nadšení jsou pro naši práci velkým přínosem,“ uvedl John Honner, ředitel Czech-American TV.

„Město Zlín se objevilo na televizních obrazovkách v 60 amerických městech USA, které sleduje na 2,5 milionu domácností. Kromě Spojených států máme diváky také v Kanadě, Austrálii, Asii či v Evropě – například v Anglii nebo Německu.

Jedinečný pořad o českých a moravských regionech a jejich kulturním dědictví vysílá nezisková organizace Czech-American TV každý týden na území USA již od roku 2003,“ přiblížil mluvčí zlínské radnice Tomáš Melzer.

„Hlavním posláním našeho televizního a internetového vysílání je rozšiřovat povědomí o Česku, ukázat a zviditelnit české regiony a destinace, a přiblížit české kulturní dědictví. Program přispívá k vnímání České republiky jako velmi zajímavé a bezpečné turistické destinace,“ uvedl John Honner a uzavřel: „Nezaměřujeme se ale pouze na architekturu a turisticky atraktivní místa, ale předkládáme divákovi i staré české zvyky a tradice, takřka zapomenutá řemesla nebo třeba výbornou českou kuchyni. Právě s vařením českých jídel nám před kamerou pomáhají další studenti, tentokrát ze Střední školy gastronomie a obchodu Zlín.“