„Mělo by dojít k proznačení mnoha kilometrů cest a lesních pěšin již využívaných cyklisty v okolí Zlína,“ uvádí radní Jiří Jaroš.

„Druhou fází je vybudování sportoviště pro terénní cyklistiku, zejména se jedná o stezky určené pro horské kolo, takzvané singletraily. Dále by součástí sportoviště mohl být pumptrack spolu se skillcentrem pro trénování jízdních dovedností,“ doplnil radní.

Singletraily jsou úzké jednosměrné přírodní stezky budované speciálně pro horská kola. Biker nejdříve vystoupá na začátek a pak ho trail vede zvlněným terénem různé obtížnosti.

Zmapování vhodných lokalit pro traily provedla pro zlínský magistrát Česká mountainbiková asociace, podle níž je nejvhodnější lokalitou pro pumptrack umístění u sportovního areálu Vršava, pro traily pak oblast nad Vršavou směrem na Štípu a Hvozdnou.

„Byli bychom rádi, kdyby se do tvorby mapy cest vhodných k terénní cyklistice, zapojila i zlínská bikerská komunita,“ doplnila Zuzana Fišerová.

Bikeři se mohou ozvat na mail jiri.jaros@pirati.cz

Článkový trolejbus je dnes velmi cenný. Je významně spojen novodobou historií Zlína. V Česku existuje již jen jediný další historický vůz tohoto typu.
První kloubový trolejbus se po 25 letech vrací do Zlína
Lavička Václava Havla. Ilustrační foto
Ať pravda a láska... Bude kabaret i lavička