Kromě cyklověže a rozšíření parkovacích míst podle ní město požaduje také zapracování možnosti umístit v ulici Havlíčkova informační tabuli, která by řidičům dávala informaci o počtech volných a obsazených parkovacích míst. Součástí žádosti je také náhradní výsadba zeleně.

„Do části projektu na umístění cyklověže a rozšíření parkovacích míst také požadujeme zapracovat dvě parkovací místa s možností dobíjení elektromobilů, dobíjecí stanici pro elektrokola, veřejnou pumpu pro cyklisty a úschovné boxy,“ uvedla Renáta Krystyníková, vedoucí odboru dopravně-správního.

Cyklověž a rozšíření parkovacích míst bylo městu Otrokovice investorem na základě písemné žádosti a osobního jednání přislíbeno. O dalších požadavcích se v průběhu celé projektové přípravy jedná.

„Jedná se o dlouhodobě připravovaný a velmi náročný projekt a město Otrokovice je v pozici účastníka řízení. Proto se snažíme projekt připomínkovat a vznášet požadavky tak, aby byla celá stavba pro město co nejméně náročná a zároveň přínosná,“ dodala Renáta Krystyníková.

Realizace Modernizace a elektrizace trati Otrokovice – Vizovice se předpokládá v roce 2023, až se dokončí aktuální stavba státu jihovýchodní obchvat D55. Také to bylo podmínkou města.