„Jízdní řády jsme například přizpůsobili příjezdům trolejbusů a vlaků na nádraží v Otrokovicích. Pro pracující v Otrokovicích jsme také posunuli čas odjezdu v neděli ráno, kdy měli po nočních směnách problém dostat se do Napajedel,“ objasnil. Počet spojů ale zůstává stejný.

„Cestující však budou moci využít dalšího nízkopodlažního autobusu Dopravní společnosti Uherské Hradiště,“ dodal. A v dubnu k nim ještě má přibýt další třetí takovýto vůz ze Vsetína.

Napajedelská radnice plánuje v rámci Integrovaného dopravního systému lístky a měsíční kupony jako v MHD a prodloužení zóny v Otrokovicích

Senioři se mohou těšit na nové jízdní řády se zvětšenými písmeny. „Na drobná totiž většinou dobře nevidí,“ zdůvodnil Vybíral. V příštím roce plánuje napajedelská radnice také propojit IDS se systémem DSZO Zlín – Otrokovice. Prvním krokem má být zavedení společných lístků a měsíčních kuponů.

„Rádi bychom, aby platily ve všech vozech obou společností,“ podotkl Vybíral.
Další novinkou má být v budoucnu i prodloužení trasy autobusů IDS až na otrokovickou městskou část Bahňák. Doposud je totiž konečná z

Napajedel na otrokovickém vlakovém nádraží. „Lidé by tak nemuseli přesedat na jiný trolejbus, ale jeli by přímo,“ vysvětlil místostarosta.
To by mohlo usnadnit život právě obyvatelům Otrokovic pracujícím v Napajedlech. „Našim občanům by se zkvalitnila dopravní nabídka,“ míní starostka Otrokovic Radoslava Matuzsková. Jednání však podle ní ještě radnice nezahájila, takže plánovaný návrh je prozatím vizí.