Stěžovatelé upozorňovali, že při rekonstrukci provedli stavebníci ze zmíněné firmy řadu prací nedostatečně.
„Slíbili mi výměnu oken, která se po instalaci neúměrně rosila. Výhrady jsme měli i k nové fasádě, která měla vést až k zemi, a k nerovnostem zateplení budovy,“ poznamenal jeden z obyvatel bytového domu Antonín Trčka.

Firma také podle jeho slov dodala menší okna, takže vzniklé mezery museli řemeslníci doplnit těsnicím materiálem.
„I několik týdnů po opravě hyzdily balkony vrstvy barvy, která zbyla po dělnících. Na naše urgence nikdo nereagoval, ke změně došlo až po zveřejnění článku v Deníku,“ podotkl Trčka.

Další z obyvatel domu mu dává za pravdu. „Liknavost firmy, která si za práci nechala zaplatit a pak naše stížnosti nechávala bez odezvy, byla trestuhodná. Doufám, že aktuální změna v chování jejich představitelů povede k odstranění závad,“ říká muž z hlucké bytovky, který si nepřál být jmenován.

Majitel společnosti, která opravu zajišťovala, přišel závady osobně prověřit.
„Část pravdy stěžovatelé mají. Spoléhal jsem na to, že na avizované závady budou naši lidé reagovat a odstraní je. Doposud se tak nestalo, proto na nápravu věcí i nadále dohlédnu,“ konstatoval ředitel firmy Stavprogress Petr Vacula.
Antonínu Trčkovi podle něj firma v nejbližším termínu okna nechá vyměnit.

„Uznávám, že ani znečištěné balkony nejsou v pořádku. Dodavatel také vyfakturoval větší počet větracích mřížek, než skutečně instaloval, takže po něm budeme požadovat odstranění nedostatku. Prověříme i nerovnosti fasády,“ přislíbil ředitel.

VÍCE ZPRÁV Z REGIONU ČTĚTE ZDE